ahpubbanner

خرید بک لینک و رپورتاژ برای بالا آوردن سایت در گوگل

Read more about Xseo.ir Orden de vínculo de retroceso here.

به عنوان مثال، با استفاده از SEMrush ، می توانید با سرعت بیشتری بک لینک های وب سایت خود را بررسی نمایید. ابزارهای مختلفی برای نظارت بر بک لینک ها وجود دارد که به شما امکان می دهد تا بک لینک های خود را ارزیابی کنید. شما می توانید لینک های وب سایت خود با ابزار هایی نظیر سرچ کنسول، SEMRush ، Ahrefs و … شما می توانید از Google Search Console برای رشد سایت و دیدن بک لینک های  خود استفاده کنید، اما ممکن است این پروسه اندکی زمان بر باشد.

اما بک لینک های دی ام تابان همگی دائمی هستند و هیچ گاه پاک نمی شوند. به طور معمول، وبلاگ‌های وردپرسی تگ  NoFollow را برای لینک‌هایی که در آن‌ها قرار می‌گیرند، اختصاص می‌دهند. وبلاگ‌ها این کار را برای جلوگیری از ارسال دیدگاه‌های اسپم در سایت انجام می دهند. از سوی دیگر سایت ها و وبلاگ هایی هستند که از صفت DoFollow در دیدگاه های خود استفاده می کنند که محدودیتی در این مورد ندارند. در این شرایط می توانید از این سایت‌ها یا وبلاگ‌ها برای به دست‌آوردن بک لینک استفاده کنید. ما در این مقاله همه تلاشمان را می‌کنیم تا شما اصلاً به فکر خرید بک لینک نیفتید، اما همیشه برای خودمان هم جالب بوده که بدانیم چرا هنوز خیلی‌ها بک لینک میخرند.

عضویت در بکوریتی آسان و رایگان می باشد و جهت خرید ، خودتان براحتی بدون دخالت ما اقدام کنید . اگر صاحب هیچ سایت و وبلاگی هم نباشید می توانید از طریق زیر مجموعه گیری کسب درآمد مطمئن و دائمی داشته باشید. در حالت عادی نیازی به ارسال محتوا از سوی شما کاربران گرامی نیست و محتواها به شکل های مختلف مثل بازنویسی و اسپین و غیره ایجاد می شن. البته الزاماً تمامی لینکهای ساخته شده ممکن هست در این بخش از سرچ کنسول قابل ثبت نباشند.

سفارش بک لینک

برای خرید بک لینک خارجی کافیست در سایت وبمسترسلام بسته مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پس از انتقال به ناحیه کاربری، آن را سفارش دهید. اگر نمیدانید کدام بسته بک لینک برای شما مفید است کافیست از طریق واتساپ درخواست مشاوره دهید تا خیلی زود سایتتان را بررسی نموده و بهترین پیشنهاد را مختص وب سایتتان به شما ارائه دهیم. وقتی یک سایت بک لینک با کیفیتی از یک سایت دیگر کسب می کند، ممکن است جایگاه آن سایت در گوگل بهبود یابد. اگر هرکدام از این لینک ها را یک امتیاز در نظر بگیریم، می توان گفت که کسب بیشتر لینک های فالو یا دوفالو (DoFollow) به معنی کسب امتیاز بیشتر در سئو است به شرط اینکه تمام موارد و فاکتورهای طبیعی سازی لینک ها را رعایت کرده باشد.

در هر حال، نزدیک به چند هزار وب سایت و وبلاگ در بکوریتی اقدام به فروش بک لینک کرده اند که شما هم میتوانید به سراغ آنها رفته و به تعداد دلخواه لینک بخرید. قیمت این بک لینک ها از 8 هزار تومان ماهانه تا چند میلیون تومان به طور 12 ماهه تعیین شده. اگر شما سابقه خرید بک لینک معتبر از سایت دیگری را دارید، میتوانید در کامنت ها معرفی کنید تا ما هم در صورت صلاح دید ، آن را به متن صفحه اضافه کرده و به کاربران پیشنهاد دهیم. این در حالی است که بک لینک های موقت، سالهاست به عنوان یکی از راه های راحت تشخیص تقلب توسط گوگل محسوب شده و میتواند به شدت به سئو سایت شما ضربه بزند. این حرف به معنی این نیست که هرکسی لینک موقت ساخت حتما باید افت رتبه داشته باشد.

بازاریابی محتوایی با تولید محتوا با کیفیت و ارزشمند ارتباط کاربران با مدیران کسب و کار ها را ساده می کند. چگونه می توان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب را از بد تشخیص داد؟ قطعا شما می خواهید بهترین آژانس را برای اجرای لینک بیلدینگ خود انتخاب کنید تا در معرض خطر جریمه گوگل قرار نگیرید و رتبه های شما بهبود یابد. تکنیک آسمان خراش چیست؟ تکنیک SkyScraper یک روش لینک سازی است که در آن محتوای رقبای خود را کپی و تغییر می دادیم سپس محتوا را در سایت های دیگر شروع به انتشار و لینک سازی می کردیم. با ایجاد این نوع محتوا، فرصت هایی را برای سایت های دیگر ایجاد می کنید تا به محتوای شما لینک دهند.

پرداخت مبلغی در ازای دریافت و خرید بک لینک یک راه سریع برای رتبه بندی در بین برترین های جستجو است به شرطی که لینک های خریداری شده دارای ویژگی نوفالو (nofollow) نباشند. ویژگی نوفالو به موتورهای جستجو دستور می دهد که این بک لینک را نخزیده و پیج رنک (معیاری برای تشخیص میزان اهمیت صفحات وب‌سایت) را به این لینک ها منتقل نکنند. برای اینکه وب سایت ها رتبه خوبی در گوگل کسب کنند ، باید از سرویس های بک لینک و رپورتاژ استفاده کرد . هرچه امتیاز بیشتری دریافت کنید، گوگل به وبسایت اعتماد بیشتری کرده و رتبه وبسایت را به همان میزان افزایش خواهد داد. سرویس های بک لینک و رپورتاژ بهترین بک لینک می توانند این امر را محقق کرده و شما را با قرار دادن صفحات سایت خود در رتبه های برتر گوگل ، به نتایج دلخواهتان برسانند.

همانطور که بالاتر هم قابل مشاهده است، در لینک بگیر تعداد زیادی پکیج بک لینک وجود دارد و هر کدام از آنها جزئیات مختلفی دارند. بعضی ها دائمی هستند و اغلبشان به شکل 1، 3 و 6 ماهه به فروش میرسند. با توجه به هشدار بالا اگر قصد خرید لینک از سایت 7 بک لینک را دارید حتما از حالت رپورتاژ (بک لینک دائمی) استفاده کنید.

در روش دوم، بک لینک شما از محتواهای پربازدید قسمت بسپارمگ ثبت می‌شود. با توجه به بازخورد خوب این مطالب از طرف کاربران و مخاطبان؛ ادرج لینک شما در این مطالب می تواند بسیار موثر و البته اصولی و طبیعی تر باشد . زمانی که محتوایی با کیفیت می نویسید و کاربران دیگر را مشتاق به استفاده از آن می کنید، این کاربران با لینک دادن به شما به عنوان منبع اصلی نوشته لینک می دهند. دادن لینک به سایت های منبع از نظر گوگل بلامانع است و باعث گرفتن رتبه نیز می شود.

سفارش بک لینک

بک لینک های web2 نوع دیگری از بک لینک های محتوا محور و شبیه به رپورتاژها هستند که در معتبرترین سایت های web2 جهان ساخته می شوند. تاثیرگذاری این بک لینک ها با توجه به قیمت مناسب آن ها بالا بوده و پتانسیل زیادی در افزایش رتبه سایت و کلمات کلیدی آن دارند. معمولا وقتی نام خرید بک لینک می‌آید، ذهن ما به سمت چنین بک لینک‌هایی می‌رود. این روش اصلا توصیه نمی‌شود و با توجه
به دائمی نبودنش، ممکن است حتی برای شما دردسرساز شود!

سلام دوست عزیر
بله اگه تعداد سفارش های شما بالاست میتونین برای دریافت کد تخفیف به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون کد تخفیف ارسال کنند. تو حوزه پزشکی برای پروژه های مختلفی بک لینک ثبت کردیم و شاهد نتیجه خوبی هم بودیم. یکی از سرویس هایی که به تازگی ارائه کردیم سرویس ایندکسر پریمیوم هست که این امکان رو فراهم میکنه بک لینک ها تو بازه زمانی کوتاه ایندکس بشن و تاثیرشون خیلی سریع دیده بشه.

بسیاری از سایت های فروش بک لینک، لینک های بی اعتبار و کیفیت پایین را با قیمت بسیار بالا برای فروش می گذارند و بسیاری از سئوکارها و صاحبان کسب و کار، بدون بررسی کردن بک لینک ها، اقدام به خرید آن ها کرده و سایت خود دچار پنالتی می کنند. نکته بعدی این است که بک لینک های با کیفیت خریداری کنید تا تاثیر مثبت بر روی سئو سایت بگذارند. حتما PA و DA سایتی که می خواهید از آن بک لینک خریده را چک کنید و در صورتی که نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، از آن ها بخواهید تا گزارشی از DA و PA سایت خود برای شما ارسال نمایند. سایت هایی که دارای DA بالای 50 هستند گزینه های مناسبی برای شما خواهند بود. همچنین، از آن ها بخواهید تا لیستی از بک لینک هایی که برای سایت شما می سازند ارائه کرده و صحت آن ها را چک کنید.

سفارش  بک لینک

اگر در ابتدا شما اقدام به خرید بک لینک کنید گوگل متوجه این موضوع می شود و ممکن است سایت شما را پنالتی کند پس باید صبر کنید تا چند ماه و رتبه ی مناسبی در گوگل داشته باشید. خرید بک لینک برای بسیاری از مشاغل جذاب ترین گزینه است، به ویژه اگر خرید بک لینک باعث شود که به خاطر قرار گرفتن در رتبه های برتر جستجو، درآمد زیادی کسب کنند. غالب اوقات این درآمد خیلی بیشتر از آن مبلغی است که کسب وکارها برای گرفتن بک لینک هزینه کرده اند. به طور کلی، هر کسی (حتی خودتان) در هر جایی از وب به وب‌سایت‌تان لینک بدهد، شما بک لینک به‌دست آورده‌اید. حالا هرچقدر تعداد این بک‌لینک‌ها بیشتر باشد، ترافیک بیشتری جذب ‌می‌کنید و در نتیجه گوگل هم بیشتر با شما حال می‌کند.

تارگت‌های لینک‌سازی توسط ما و از طریق گوگل جمع‌آوری(scrape) می‌شوند. سپس بر اساس پلتفرم آن‌ها دسته‌بندی و در لیست‌های مرتبط ذخیره می‌شوند. این لینک‌ها از انواع مختلفی مانند فروم، مقاله، بلاگ کامنت، اشتراک فایل، ویکی، سوشال بوک‌مارک و سوشال نتورک هستند. جهت آشنایی با این نمونه از بک لینک سازی، به لینک نمونه آگهی تبلیغاتی مراجعه کنید. به 4/چهار روش می‌توانید در سایت بسپار، بک لینک باکیفیت و قوی داشته باشید. چنانچه سایت های مشابه زمینه کاری شما نیز از این راهکار به خوبی استفاده کنند، شما کار سخت تری خواهی داشت و باید دائما” در رقابت با رقبای خود، برای سایت خود بک لینک های مناسب ثبت کنید.

سفارش بک لینک

یعنی دوست دارد به سایتی رتبه بهتری بدهد که کاربران بیشتری با آن حال می‌کنند. اما وقتی شما بک لینک بخرید و او را گول بزنید، او هم شما را طوری تنبیه می‌کند که عمق اشتباه‌تان را هزار برابر حس کنید. تکنیک های سئو کلاه سیاه عموما بر رشد سریع سایت در نتایج گوگل تمرکز میکنند و توجهی به میزان رضایت کاربر نخواهند داشت. ارتباط مستقیم با مدیریت مجموعه وبمسترسلام از طریق  پیامرسان واتساپ، برای مشاوره خرید بک لینک. متخصصان سئو بر این باور هستند که سومین عامل مهم در بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، لینک ‌سازی خارجی است.

پس از مدت کوتاهی حذف می‌شوند و همان تاثیر اندک را نیز از دست می‌‎دهند. شاید بک لینک خریداری شده نسبت به بک لینک‌های رایگان عمر بیشتری داشته باشد، اما همچنان به مدت زمان لازم برای داشتن تاثیر مناسب، حفظ نمی‌شوند. خرید بک لینک از این وب سایت‌ها، وب سایت مقصد را با ریسک‌هایی روبرو می‌کند که در این مقاله به آنها می‌پردازیم. عملکرد موتورهای جستجو به گونه‌ای است که با استفاده از هوش مصنوعی و ثبت سوابق یک سایت از صحت و کیفیت مطالب آگاه می‌شوند.

لینک سازی فرایندی است که در طی آن یک سایت به سایت دیگر لینک داده می‌دهد این لینک به صورت‌های مختلفی می‌تواند ثبت شود. هرچه یک سایت تعداد بک‌لینک‌های بیشتر و باکیفیت‌تری داشته باشد از منظر موتورهای جستجو همچون گوگل قدرت و  اعتبار بیشتری خواهد داشت. در واقع می‌توان گفت بک ‌لینک‌های با کیفیت یکی از فاکتورهای مهم در رتبه‌بندی وب سایت‌ها در نتایج موتورهای جستجو هستند. برای این که بتواند در نتایج موتورهای جستجو دیده شود می‌بایست علاوه بر سفارش تولید محتوا به سئو خارجی سایت خود نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید خرید بک لینک یکی از بهترین راهکارهای بهبود رتبه کلمات است. از این رو چنانچه می‌خواهید در فضای رقابتی امروزه حضور قدرتمندی داشته باشید و به جایگاه و رتبه‌های بالاتری دست‌یابید ابتدا می‌بایست بتوانید در صفحات وب دیده شوید.

هر چقدر میزان فروش بالا برود مطمئنا درآمد زایی نیز افزایش می‌یابد. کافیست آدرس بهترین سایت برای خرید بک لینک را پیدا کنید و با خرید بک لینک باکیفیت‌، فروش خود را افزایش دهید. یکی از مزیت‌های اصلی بک  لینک، افزایش رتبه در موتورهای جستجو است.

در ضمن رپورتاژها دائمی هستند، بنابراین بک لینک‌ها نیز دائمی خواهند بود و با گذشت زمان همچنان تاثیرگذارند و بعضا با گذشت زمان، تاثیر آنها بیشتر هم می‌شود. بک لینک‌های با کیفیت و دائمی، می‌تواند به ایندکس سریع‌تر صفحات سایت شما کمک کند. شما زمانی که در یک وب سایتی که دامین آتوریتی بالایی دارد لینک ایجاد کنید هر موقعی که خزنده ها آن سایت را بررسی و ایندکس کنند لینک سایت شما را شناسایی خواهند کرد و به سایت شما نیز خواهند آمد و صفحات جدیدتان را ایندکس خواهند کرد. معمولاً سایت‌هایی که اقدام به فروش بک لینک می‌کنند، به نوعی مزرعه لینک هستند؛ یعنی پر از لینک سایت‌های مختلف با موضوعات متنوعی که اصلاً هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. این در حالی است که ارتباط موضوعی سایتی که از آن بک لینک می‌گیرید یکی از معیارهای کیفیت بک لینک محسوب می‌شود. هم‌چنین این نوع سایت‌ها بک لینک‌ها را نه در بدنه سایت بلکه در مکان‌های بی‌ارزشی چون فوتر یا در حاشیه سایت با فونت‌های ریز و شلوغ قرار می‌دهند که صد البته از کیفیت لینک‌ها کاسته و آن‌ها را مشکوک می‌کند.

سفارش  بک لینک

در سال های گذشته، صاحبان کسب و کارها به ساخت و ایجاد لینک در سایت های خود اشتیاق نشان داده و ارزش خرید بک لینک دائمی و رپورتاژ را بیشتر از گذشته درک کرده اند. اما، مشکل ساخت لینک طبیعی چیست؟ ساخت بک لینک به صورت طبیعی به ندرت اتفاق می افتد و این لینک ها معمولا نوفالو هستند. از این رو، سایت های جدید نیاز به خرید بک لینک با کیفیت و مناسب با کسب وکار خود دارند. بنا به دلیل مطرح شده، اغلب اوقات انکر تکست را مرتبط و متناسب با موضوع صفحه مقصد در
نظر می‌گیرند اما همیشه ممکن است اینطور نباشد زیرا انکر تکست برای مقاصد ارتقاء سئو نیز کاربرد مهمی دارد. جای هیچ گونه تردیدی وجود ندارد که خرید بک لینک به بهبود موقعیت یک صفحه وب در نتایج جستجوی ارگانیک و همچنین به افزایش ترافیک وب سایت ها کمک می کند، البته در صورتی که با یک استراتژی دقیق اجرا شود. متن میزبان لینک که با نام انکرتکست نیز شناخته می‌شود ، متنی است که قابلیت کلیک روی آن وجود دارد و همانند پلی عمل می‌کند که کاربر را به سایت دیگری منتقل می‌کند.متن میزبان پیوند اغلب به صورت برجسته و با رنگ آبی شناخته می‌شود.

هنگامی که شما از یک سایت با پیج رنک بالا بک لینک دارید مسلما تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما دارد. همین امر باعث شده تا افراد به خریدن بک لینک از سایت های قوی و قدرتمند روی بیاورند. گوگل با تشخیص کلماتی که پیرامون بک لینک است موضوع و ماهیت سایت و آن صفحه را تشخیص می دهد.

برای ارتقا دادن کلمات کلیدی خود، باید از انکر تکست‌هایی استفاده کنید که شامل کلمات کلیدی مد نظرتان باشند. به‌عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی شما “آموزش زبان انگلیسی” باشد، انکرتکست شما باید حاوی این عبارت باشد و نه فقط کلماتی مانند “اینجا” یا “برای اطلاعات بیشتر” که معنای دقیقی ندارند و کلمات هدف شما نیستند. اگر بک لینک های شما سالم و با کیفیت باشند نتایج آن را به زودی خواهید دید. ربات های گوگل با رفتن در سایت های معتبر و کرول لینک های شما به سایت شما آمده و امتیازی مثبت به سایت و کلمه کلیدی شما می دهند که خود باعث بهبود رتبه ی سایت شما می شود. بک لینک ها به Google می گویند که دیگران محتوای شما را تأیید می کنند. وقتی الگوریتم های گوگل تعداد و کیفیت سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند را ارزیابی می کند، تعداد بالا و باکیفیت بودن آنها نشان می دهد که محتوای شما دارای ارزش است، بنابراین می توانید رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کند.

اکیدا توصیه می کنیم که اگر قصد خرید بک لینک و رپورتاژ را دارید، حتما از سایت هایی خریداری کنید که سابقه خوبی در زمینه سئو و بهینه سازی داشته و توضیحات آن ها صادقانه تر است. مفتخریم اعلام داریم که ما در تیم سون بک لینک تاکنون حتی گزارش یک مورد پنالتی را نداشته و در همین وب سایت برترین مطالب سئو را به صورت رایگان قرار داده ایم. در حقیقت همین اعتبار و صداقت ما تا به امروز رضایت بیش از 95 درصد خریداران بک لینک را برایمان به همراه داشته است.

یک بک لینک با کیفیت به صورت فالو می باشد و سایت منبع در میان محتوای آن قرار داده شده است. اما استفاده غیراصولی از آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود . همان طور که قبلا گفتیم، بک لینک نقش مهمی در افزایش رتبه سئو سایت دارد. بنابراین، اگر این فاکتور مهم را نادیده بگیرید، دیر یا زود رقبا، شما را پشت سر می‌ گذارند و حتی ممکن است به طور کامل از دور خارج شوید.

بنابراین اگر می‌خواهید در رقابت  با رقبای خود پیروز باشید باید یک استراتژی اساسی در زمینه لینک‌سازی داشته باشید وگرنه مطمئن باشید که رقبا خیلی زود به فکر میفتند و با سرعت نور، در زمینه لینک بیلدینگ کار می‌کنند. بسیاری از متخصصان سئو، خرید بک لینک را روشی بی‌نظیر و قدرتمند برای تصاحب بهترین رنک‌های گوگل می‌دانند و این روش را به بیزینس‌های مختلف پیشنهاد می‌دهند. در ادامه تصمیم داریم یک سری آمار و ارقام جدید در مورد اهمیت خرید بک لینک ارائه دهیم. بالا بودن میزان تأثیرگذاری، فعالیت در تمامی زمینه های کاری و آپدیت‌های دائمی سبب شده، وب‌سایت‌های خبری به یکی از گزینه های خوب و قابل قبول برای بک لینک گرفتن تبدیل شوند.

در این راستا، خرید بک لینک میتواند به عنوان یکی از راهکارهای موثر برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت شما مطرح گردد. با خرید بک لینک، میتوانید به راحتی و با قیمتی مناسب، بک لینک های کیفی و مرتبط با سایت خود را تهیه کنید و از این طریق رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید. آیا تا به حال در سایتی مشاهده کرده‌اید که یک کلمه هایلایت شده باشد و یا به طریقی به شما نشان دهد که اگر روی آن کلیک کنید وارد یک صفحه دیگر با مضمون دیگر خواهید شد؟.. این دقیقا یک بک لینک است که شما را از یک مکان مجازی به مکان مجازی دیگر هدایت می‌کند. در صورتی که تعداد حضور این بک لینک‌ها از آدرس یک سایت در سایت‌های معتبر بیشتر شود، ارزش و اعتبار آن سایت نزد گوگل بسیار بالا خواهد رفت. با این حساب واضح است که خرید بک لینک قوی و با کیفیت بسیار بهتر از تعداد زیادی بک لینک از سمت سایت‌های اسپم شده است.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما