قوانین سفارش غذا در دانشگاه بوآل سینو برای ترم جدید چگونه است؟

به گزارش بسنا، در این اطلاعیه آمده است:

غذا فقط با ارائه کارت دانشجویی ارائه می شود، بنابراین دانش آموزانی که وارد 1402 می شوند باید در اسرع وقت کارت دانشجویی را از اداره آموزش و پرورش دریافت کنند. اما این دسته از دانش آموزان می توانند تا زمانی که کارت دانشجویی خود را دریافت کنند از کد فراموشی به صورت محدود استفاده کنند.

با توجه به اینکه دیتا کاوان از نرم افزار (برنامه نصب شده بر روی گوشی های اندروید و iOS) برنامه صمد پشتیبانی نمی کند، دانشجویان موظفند سفارش غذا را از طریق سایت سامانه غذا به آدرس ذکر شده تکمیل و یا انصراف دهند. dining.basu.ac.ir اقدام به

نماد فراموش کردن صبحانه و شام “غیرفعال” است. لذا دانشجویانی که به هر دلیل کارت دانشجویی ندارند از رزرو این نوبت ها خودداری کنند.

بر اساس نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تغییر قیمت غذای دانشجویان سال تحصیلی به صورت نامنظم اعمال شده و دانشگاه در این زمینه تصمیم گیرنده نیست. اگر هر دانشجو در این مورد سوال یا ابهامی دارد می تواند با واحد تغذیه دانشگاه تماس بگیرد.

برای جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی و اتلاف منابع، برای غذای نخورده جریمه ماهانه در نظر گرفته شده است، بنابراین اگر غذا را پس انداز کنید و بار اول آن را نگیرید، جریمه ای ندارد، دفعه دوم برابر است. به میانگین هزینه غذا (8 هزار صوم) در نوبت سوم 2 برابر میانگین (16 هزار صوم) و در نوبت چهارم و حتی بیشتر از کل هزینه به مقدار کاهش می یابد. از 60 هزار صوم حساب دانشجویی

بر اساس دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبنی بر ثبت نام دانشجویان خوابگاهی در سامانه یکپارچه خدمات رفاهی صندوق اجتماعی برای دریافت تسهیلات شام و صبحانه، از روز یکشنبه 18 مهرماه فقط دانشجویانی که در سامانه خوابگاهی صندوق رفاه پذیرای شام و صبحانه می باشد.

فراموشی کد محدودیت دارد (دانشجویان شبانه روزی سه کد در هفته و دانشجویان غیر شبانه روزی یک کد در هفته).

دانش آموزان زیر سن قانونی واجد شرایط شام رایگان نیستند.

در صورت بروز مشکل در رزرو غذا در ساعات کاری می توانید با مدیر مرکز اتوماسیون (آقای عبدالله پور) تماس گرفته و یا به شماره 09383168148 پیام دهید.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما