ماجرای ورشکستگی اسپانسر استقلال چهره های مهم از اسپانسر مالی روز جدید استقلال

پس از دو ماه جستجوی مسئولان باشگاه استقلال برای جذب اسپانسر، بالاخره اعلام شد که شرکت اپراتور تلفن همراه «رایتل» به عنوان اسپانسر فصل جدید باشگاه استقلال معرفی شد.

اما بررسی اخبار سال گذشته نشان می دهد که این شرکت پاییز سال گذشته در آستانه ورشکستگی قرار داشته است. در خبر منتشر شده در دی ماه 1401 اشاره شد که عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مشکلات مالی شرکت رایتل از در دست گرفتن غرامت طرفین قرارداد با این شرکت خبر داد. .

ضمناً در شرایطی که این شرکت سیار با باشگاه «استقلال» به مبلغ 150 میلیارد تومان قرارداد بسته است، ارقام و ارقام سود سال گذشته این شرکت حاکی از آن است که رقم و ارقام بسیار کمتر از این است. . اگرچه ممکن است طی سال گذشته تا کنون این شرکت تغییرات و تحولات گسترده ای در امور مالی داشته باشد و توانسته خود را از شرایط بد پاییز گذشته جدا کند.

لازم به ذکر است؛ بر اساس آخرین آمار و ارقام مالی منتشر شده در برخی سایت‌ها، این شرکت «زیان» نیست، اما گزارش مالی رایتل نشان می‌دهد که اگر این شرکت سود کند، بسیار بیشتر از سایر شرکت‌های اپراتور تلفن همراه است. و ارقام حاکی از آن است که سود سال گذشته این شرکت تا به امروز با مبلغ 150 میلیارد تومان کمک مالی باشگاه استقلال مطابقت ندارد.

اما با ادامه اعتصاب فوتبالیست های استقلال و مطالب منتشر شده در روزنامه های مکتوب و الکترونیک و رسانه های رسمی و غیر رسمی ورزشی و همچنین صحبت هایی که هواداران استقلال در فضای (مجازی) هواداران انجام می دهند. در این راستا به نظر می رسد هنوز شرکتی که اسپانسر باشگاه استقلال است به درستی معرفی نشده است و شاید در حوزه حمایت مالی این گروه هم اکنون 75 میلیارد تومان بدهی داشته باشد.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما