چراغ سبز یحیی گل محمدی به نبیل باهو خرید جدید پرسپولیس روز نو

رضا دروش پس از عقد قرارداد با نبیل بهویی، مهاجم سوئدی، درباره وضعیت خود گفت: می دانید که او چند روزی در تهران بود و بعد از ورودش مریض شد و به ویروس کرونا مبتلا شد و برای امضای قرارداد آمد. یکی دو روز گذشته البته از قبل اینترنت را بسته بودند و فرم فیزیکی را امضا کرده بودند تا از ظهر در تمرین حاضر شوند.

وی درباره قرارداد این مهاجم سوئدی گفت: در حال حاضر قرارداد او یک ساله است و در صورت توافق باشگاه و کادرفنی قراردادش تمدید خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره معاینات پزشکی باهویی گفت: او قبلاً معاینات پزشکی انجام داده بود، اما به دلیل سرماخوردگی به او گفتیم مراقب باش و یکی دو بازیکن هم سرما خوردند و گفتند باید به طور کامل بهبود یابد. و سپس در تمرین شرکت کنید و بعد از ظهر تمرین را شروع کنید.

وی درباره مخالفت یحیی با امضای نبیل بهویی بیان کرد: آقای گل محمدی مخالف او نبود اما گفتند ما مهاجمی با کیفیت خیلی بالاتر می خواهیم اما قرارداد نهایی این اجازه را نمی دهد و باید بازیکن می گرفتیم. که حد قرارداد ما را برآورده کرد. در یکی دو سال اخیر تنها باشگاهی که استانداردها را رعایت می کند «پرسپولیس» است.

وی در خصوص شکایت باشگاه استقلال از حداکثر قرارداد پرسپولیس گفت: هر روز شکایت می شود اما تا ثبت نشود متوجه نمی شویم.

دروش در مورد قانون شروع قرارداد گفت: فکر می کنم اگر شش ماه پیش به لیگ اعلام می شد که چنین قانونی تصویب می شود، می توانستیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. زمانی که بستن کمربند ایمنی ممنوع بود، مشکلاتی وجود داشت، اما اکنون طبیعی است. اگر همه آن را به خوبی رعایت کنند، مشکلی پیش نمی آید.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما