بالابر پله پیما بالابران صنعت

در فیلم زیر می توانید نحوه کارکرد و ویژگی های صندلی پله پیما مسیر مستقیم آویژه را مشاهده کنید. همه ی ما در بین خانواده ی خود افراد سالمندی را داریم که مشکل بالا رفتن یا پایین آمدن از پله را دارند. این افراد به دلیل کهولت سن و یا مشکلات زانو سوار ویلچر می شوند و به طور کلی برایشان طی نمودن پله سخت است. بالابر معلولین را یا می توان به صورت صندلی در کنار پله یا به صورت سکویی که ویلچر روی آن قرار بگیرید تهیه کرد.

این بالابرها در ابعاد و رنگ های مختلف و ساختار و طراحی ساختمان قابل سفارش هستند. درحال حاضر شرکت فناوری هوشمند میکائیل ،خدمات طراحی، نصب و بهره برداری از انواع پله پیمای مستقیم و منحنی (چرخشی) را در سراسر کشور ارائه می دهد. مشاوره ، طراحی ، ساخت و نصب صندلی بالابر سالمندان در انواع نشسته ، ایستاده ، دو منظوره و پیچشی با گارانتی و خدمات پس از فروش .

  • ما به پاسخگویی سریع خود افتخار می‌نماییم، تیم مشاوران متخصص و تکنسین‌های ما می‌تواند بیشتر مشتریان را در طول ۱ تا ۲ روز به راحتی و با ایمنی کامل در اطراف خانه‌هایشان جابجا کند.
  • کل فضایی که این بالابر اشغال می کند ۱۵ سانتی‌متر است و در زمان استفاده این فضا به ۴۵ سانتی‌متر از عرض راهروی افزایش می یابد.
  • در بازار، بالابر پله رو دارای کفی، به صورت مدل‌های مختلفی مانند بالابر پله رو دارای کفی برای منزل، این بالابر دارای کفی برای ادارات، بالابر پله رو دارای کفی برای بیمارستان‌ها و غیره به فروش می‌رسند.
  • این شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا با توجه به نیازهای مشتریان و استفاده‌های مختلف، بالابر پله پیمایی با کیفیت بالا و قابلیت‌های گوناگون تولید کنند.
  • این صندلی همانطور که از اسمش پیداست به شما کمک می کند تا به راحتی پله را بالا بروید.

این شرکت به عنوان مرکز فروش بالابر معلولین در تهران با کادری مجرب از مهندسین و متخصصین بالاترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت بالابر معلولین در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین، تعیین مسیر مناسب برای نصب دستگاه، موقعیت دقیق نصب در طبقات مختلف و اجرای اتصالات برقی و الکترونیکی نیز از دیگر موارد مهم در نصب بالابر پله پیما هستند.

ازآنجایی‌که صندلی پله پیما این امکان را به کاربر می­دهد که با خیالی آسوده و بدون هیچ دغدغه و فشاری بر بدن بین طبقات جابه‌جا شود برای افراد کم‌توان و ناتوان حرکتی بسیار مناسب است.

بالابر پله پیما از جمله وسایل مهم و حیاتی است که برای افراد با محدودیت حرکتی و کسانی که دچار بیماری‌هایی هستند که از راه پله رفتن برایشان سخت است، بسیار مفید است.

برای خرید یا سفارش بالابر مخصوص معلولین با ایمن الکترونیک تماس بگیرید.

صندلی پله پیما و بالابر پله پیما خانگی

شرکت متین با سالها سابقه در زمینه ساخت بالابر پله و پله پیما فعالیت دارد.

با نصب سریع صندلی پله پیما در ساختمان مسکونی خود می توانید مشکل رفت و آمد را برای عزیزان تان حل کنید. علاوه بر این برای انتقال و جابجایی برخی وسایل نیز می توانید از این دستگاه استفاده کنید. جهت تعیین دقیق قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی نیاز به ارسال عکس و فیلم از محلی از پله ها می باشد که نیاز به عبور از آن دارید.

در واقع بهترین صندلی پله پیما صندلی‌ای می‌باشد که تمام استاندارد‌ها و اصول ساخت صندلی برای معلولین و افراد کم توان در آن رعایت شده باشد.

از این بالابر برای حرکت و نقل و انتقال در انواع محیط‌ها، از جمله ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی، هتل‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و… استفاده می‌شود. با توجه به کارآیی، ایمنی و کیفیت این بالابر، استفاده از این دستگاه بسیار مورد آسارامش توجه قرار گرفته است. بالابرهای پله با توجه به نوع مصرف و مکان استفاده، می‌توانند به صورت داخلی و خارجی ساخته شوند. برای مثال، بالابر پله‌های داخلی معمولاً برای ساختمان‌های داخلی و دفاتر کاری و پارکینگ‌های سرپوشیده استفاده می‌شود.

فروش بالابر پله پیما در سال های اخیر به دلیل آگاهی مردم از مزایای این وسیله برای بیماران و سالمندان بالا رفته است و بازارخوبی پیدا کرده است.

اگر سالمند شما در استفاده از این دستگاه، مشکل دارد و با کارایی ان آشنا نیست، می توانید از حضور پرستار وی کمک بگیرید تا در هنگام سوار شدن بر روی صندلی به فرد مورد نظر کمک کند. صندلی بالابر مسیر مستقیم بیشتر در ورودی منازل، ادارات، بیمارستان ها و … که تنها چند پله در مسیر مستقیم وجود دارد استفاده می شود. با توجه به تاشو بودن صندلی و جای پا در پله­ پیماها، این وسیله یک گزینه ایده­ آل در فضاهای محدود و راهروهای باریک برای جابجای کاربران می­ باشد. بدیهی است که نوع مستقیم به علت عام بودن ارزان­تر می­باشد و نوع منحنی به علت اینکه به طراحی سازگار با راه پله شما نیاز دارد ، گران­تر خواهد بود.

پله پیما معلولین

این بالابر از یک پله‌نورد الکتریکی و یک پله‌نورد پیاده تشکیل شده است که قادر به جابجایی افراد در فواصل بلند و بالا است. اگر به دنبال خرید بالابر پله پیما با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، با ما تماس بگیرید. صندلی پله پیمای خارجی توسط کشورهای صنعتی و پرقدرتی از قبیل امریکا ، انگلیس ، ایتالیا ، آلمان ، ترکیه ، روسیه و چین طراحی و تولید می گردد.

بالابر ابتکار صنعت نوین به‌دنبال فراهم کردن آسایشی است که شایسته آن هستید تا با خیالی آسوده در منزلتان زندگی کنید. آلفاتَک به عنوان بخش بازرگانی شرکت آسمان رامش فراز در سال 1398 با ایده کمک به توانمندی افراد دارای محدودیت حرکتی در پله ها ایجاد شد.

طراحی و ساخت صندلی بالابر پله ای

این ابزار، علاوه بر کمک به افراد با مشکلات حرکتی، بهبود در کیفیت زندگی آن‌ها را نیز به دنبال دارد.

پله پیما معلولین

بالابر خانگی به بهبود کیفیت زندگی شما در سال‌های آینده اختصاص یافته است. مشاوران ما، با ارائه ارزیابی‌های جابجایی و تحرک در خانه، یافتن راه‌حلی که متناسب با نیازهای ما باشد را برایمان آسان نموده‌اند.

شرکت پارس ایمن الکترونیک به عنوان مرکز فروش بالابر معلولین با سال ها سابقه فعالیت در عرصه ساخت انواع بالابر صنعتی متحرک خانگی و غیره توانسته است گامی بلند در جهت رضایت مشتری بردارد.

قیمت صندلی پله پیماپیچشی تقریبا برای یک عدد پاگرد دو برابر دستگاه مستقیم می‌باشد. برای خرید بالابر پله پیما و قیمت صندلی بالابر پله ای باید بدانید هر یونیت هدرولیکی این دستگاه حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیون هزینه دارد. از مزایای پله رو کنترل مخصوصی است که به­‌وسیله آن می­توانید اشیاء را نیز جابه‌جا کنید.

همچنین جنس آن طوری باشد که بتواند سالیان سال کار کند و موتور آن از برند‌های معروف و اصلی باشد. بالا بر پله در واقع یک وسیله پر کاربرد است که با استفاده از اجزای خاصی مانند موتور و گیربکس، ریل و شانه که باعث حرکت یک پلتفرم (صفحه) می شود، ساخته می شود. جالب است بدانید که این پلتفرم می تواند در طراحی های مختلفی مانند یک صندلی، یک کفی ویلچربر پله یا یک صفحه قرارگیری پا (برای سرنشین ایستاده) ساخته شود. آنچه که در عملکرد این قطعه مهم به نظر می رسد، این است که یک برد الکترونیکی به عنوان مغز دستگاه، تمامی عملکرد سایر قطعات را کنترل می کند و فرمان های حرکتی کاربر را تجزیه و تحلیل و سپس عملیاتی می سازد.

به‌علاوه، این بالابر در مقایسه با پله‌های برقی کمترین تلاش فیزیکی را برای فرد ایجاد می‌کند و با افزایش راحتی و کاهش خستگی، زندگی روزمره فرد را بهبود می‌بخشد. بالابر پله نورد یکی از دستگاه‌های مکانیکی است که برای کمک به افرادی که به دلایل مختلفی از پله‌ها به‌صورت معمولی نمی‌توانند استفاده کنند طراحی شده است. این دستگاه بر روی ریل‌هایی نصب شده بر روی پله‌ها حرکت می‌کند و با کمک موتور برقی، افراد را به بالا و یا پایین می‌برد. در کل، بالابر پله نورد، یکی از ابزارهای مهم در بهبود کیفیت زندگی افراد با مشکلات حرکتی است.

پله پیما معلولین

با استفاده از این نوع بالابر پله، افراد معلول یا کسانی که دچار اختلالات حرکتی هستند، می‌توانند به راحتی پله را پیمایش کرده و به مقصد خود برسند. قابلیت تعبیه یک جک برقی برای جمع و باز کردن کفی بر روی پله رو وجود دارد و کاربر می تواند پس از قرار گرفتن بر روی کفی با زدن شاسی‌های کنترل تعبیه شده روی دستگاه و یا ریموت کنترل، خود را به بالا یا پایین پلکان انتقال  دهد. سیستم فرمان ویلچربر پله تولیدی توسط شرکت مهندسی فراز کاسپین به صورت انحصاری برای این محصول طراحی و ساخته شده است و دارای یک برد هوشمند میکروپروسسوری بوده که تمامی عملیات را بصورت اتوماتیک کنترل و نظارت می کند.

  • قیمت صندلی پله پیما پیچشی اروپایی بعد از ارسال عکس از محل نصب و بازدید توسط کارشناسان مجموعه قابل ارائه می باشد.
  • دارای ریموت می باشد
  • مناسب برای مکان هایی که فاقد فضای مناسب جهت نصب آسانسور و بالابر است
  • برای نصب و راه اندازی بالابر پله می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با شرکت پارس ایمن بالابر تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.
  • این بالابر پله با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، به راحتی نصب و استفاده می‌شود و به دلیل داشتن کفی مناسب برای ویلچرها، به راحتی قابل استفاده برای افراد معلول می‌باشد.

اما نوع مارپیچ را می توان با قابلیت مارپیچ در پاگردها , برای کلیه راه پله های مارپیچ و دایره ای مورد  استفاده قرار داد. قبل از خرید پله­ پیما موارد ایمنی دستگاه مانند وجود کمربند اضطراری، ترمز اضطراری (پاراشوت)، سنسورهای شروع و پایان مسیر، سنسور موانع و … را بررسی نمایید. به کمک یک کنترل کنار صندلی  و معمولا دو کنترل از راه دور می­ توان پله پیما را کنترل یا فراخوانی نمود.

از مزایای برندهای ایرانی به دانش بومی و خدمات پس از فروش عالی میتوان اشاره کرد. چندین شرکت فعال در تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد به طراحی و ساخت انوان این دستگاه از جمله دستگاه صندلی، ایستاده و چرخشی مشغول هستند. این صندلی همانطور که از اسمش پیداست به شما کمک می کند تا به راحتی پله را بالا بروید.

نکته دیگری که به عنوان یکی از پارامترهای قیمت این محصول می باشد کشور سازنده محصول می باشد محصول ایرانی صندلی پله پیما پیچشی که توسط کارشناسان کوشا طراحی شده تقریبا قیمتی معادل یک سوم قیمت سیستم اروپایی دارد . در سیستم ایرانی کارشناسان کوشا تلاش کردند بیشتر تمرکز را بر روی کیفیت و ایمنی دستگاه قراردهند . صندلی پله پیما را می توان بهترین گزینه برای عبور از مسیر پله ها در ساختمان های چندطبقه دانست که این امکان را با هزینه ای مناسب در مدت زمان کوتاه مهیا می کند.

پله پیما معلولین

مناسب مکان هایی که فضای کافی جهت نصب آسانسور و بالابر ندارند… اولا اینکه معلولین ویلچرسوار در استفاده از ویلچربر پله ای راحتتر هستند و ضمنا ایمنی و آسوده خاطری بیشتری را به چشم خود می بینند.

پله پیما معلولین

از آنجایی که در طراحی آسانسور ها از یک قرقره برای جابجایی کابین بین طبقات مختلف استفاده می شود، معمولا صدای بلند و آزار دهنده ای را ساطع می کند.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
این پلتفرم از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و از صحت داده‌های منتشر شده مسئولیتی نمی‌پذیرد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.