لیست قیمت پمپ آب ۲۰ آبان

جنس بدنه و پروانه از چدن، فولاد و یا برنز ساخته می شود و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارد. این تجهیزات آبرسانی توانایی پمپاژ آب تا دمای 50 درجه سانتی گراد دارند و میتوان برای پمپاژ و جابه جایی آب و مایعات در مصارف خانگی، صنعتی، آبیاری و آبپاشی، پمپاژ آب گرم و سرد از آنها بهره برد. در بازار شما می توانید این پمپ با توان متغیر یعنی از 1 الی 15 اسب بخار را مشاهده کنید؛ انتخاب هرکدام به شرایط شما بستگی دارد.

پمپ آب

این سری از تجهیزات آبرسانی در مصارف خانگی، مجتمع ها، آتش نشانی، سیستم اطفای حریق و مصارف صنعتی کاربرد گسترده ای دارند. دلیل کم صدا کار کردن این مدل داشتن پروانه یا دیفیوزر با سایز بزرگ آن است که این امر موجب می شود تا نیروی گریز از مرکز بیشتری ایجاد شده و دبی دستگاه را افزایش می دهد. این دستگاه با بهترین پمپ آب خانگی توان نیم اسب، یک اسب، یک و نیم اسب، دو اسب و سه اسب، چهار اسب و پنج اسب تولید می شود. پروانه در مدل بشقابی بین دو دیسک قرار گرفته و چرخش آن به گونه ای است که منجر به ایجاد یک نیروی گریز از مرکز شده و باعث می شود آب با شتاب و سرعت بیشتری از بین لبه های پروانه خارج شده و به سمت بیرون پمپاژ شود.

انتقال پساب یا مواد شیمیایی توسط پمپ

پمپ‌های دینامیکی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انرژی را به طور مداوم به سیال انتقال دهند. به عبارت دیگر با چرخش پره‌ها و افزایش سرعت سیال، فشار مایع را افزایش می‌دهند. از پمپ‌های دینامیکی، می‌توان به پمپ‌های گریز از مرکز و پمپ‌های جریان محور اشاره کرد. این نوع به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حجم بیشتری از سیال را بتوانند میان دو نقطه مشخص جابجا کنند اما این پمپ‌ها، سیال آب را در مسافت کمتری جابجا می‌کنند.

پمپ آب

نوع خانگی پمپ اب، معمولا تک فاز است، اگر چه گاها از انواع سه فاز آن ها نیز استفاده می شود.

پمپ دیزل ساز 1.5 اسب سانتریفیوژ دو پروانه DB160/01

برای نمونه از انواع پمپ‌های آب کشاورزی سه فاز، برای مزارع و زمین‌های کشاورزی بسیار وسیع استفاده می‌شود. از نوع تک فاز این دستگاه‌ها نیز می‌توان برای آبیاری محصولات کشاورزی در زمین‌های زراعی کوچک  و یا متوسط و باغ‌های کم وسعت، استفاده نمود.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما