معلم دانش آموز بوشهری در مسابقات وزنه برداری به مدال طلا دست یافت

صبح جنوب: علی عبدالله پور دانش آموز بوشهری در رشته وزنه برداری بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه فرهنگیان به مدال طلا دست یافت.

رئیس دانشگاه فرهنگ منطقه بوشهر در گفتگو با این جامعه با تبریک این موفقیت ارزشمند به این دانشجو معلم و جامعه بزرگ دانشگاه فرهنگیان منطقه بوشهر گفت: علی عبدالله پور معلم دانشجو آلومه طباطبایی از دانشگاه فرهنگیان منطقه بوشهر توانست با درخشش چشمان خود مقام اول این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رضا درویشی با بیان اینکه دانش آموزان ما در رشته های ورزشی در رشته های اصلی عملکرد بسیار خوبی داشتند، گفت: معلم شاگرد ما زمانی به این جایگاه مهم رسید که شب قبل از مسابقات از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شد.

درویشی گفت: این دانش آموز سرافراز ما با رکورد 11.42 متر و با پرتابی حدود دو متر بالاتر از سایر رقبا در جدول رده بندی قرار گرفت و دانش آموزان خراسان رضوی و کردستان به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

وی تصریح کرد: مسابقات وزنه برداری در روز اول و در دو مرحله مقدماتی و پایانی بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی و معلمی دانشگاه فرهنگیان که به همت دانشگاه فرهنگیان منطقه اصفهان و در ورزشگاه الگینال برگزار شد. .

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: همواره تلاش کرده ایم تا زمینه ای برای شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشجویان در رشته های مختلف ایجاد کنیم و به ورزش قهرمانی و همگانی نگاه ویژه ای داریم.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما