پرسپولیس سفیر قدرتمندی است افشاگری مستقل مقابل قرمزهای روز نو

چند روز پس از جریمه چند میلیاردی فدراسیون فوتبال برای باشگاه سپاهان و البته کسر امتیاز از طلایی پوشان اصفهانی به دلیل تخلف از قانون به اصطلاح حداقل بودجه، پرسپولیس هم کشیده شد و حالا برخی از عوامل فدراسیون. بی پرده. گفته می شود پرونده های تخلف احتمالی از سوی این باشگاه در دست بررسی است.

البته هنوز حکمی صادر نشده است و حتی در صورت محکومیت پرسپولیس هم مثل سپاهون اجازه تجدیدنظرخواهی خواهند داشت، اما نکته اینجاست که استقلالی ها به عنوان باشگاهی که مدیرش در تلویزیون حضور پیدا کرد و به صراحت اعلام کرد در بحث پرسپولیس نقش آفرینی کرد. انجام داد. از حد بودجه تجاوز نکند

طبق شنیده ها چندی پیش زمانی که مدیران ارشد استقلال پرسپولیس سپاهان برای بررسی تخلف احتمالی سپاهان از قانون سقف بودجه به فدراسیون آمدند، نماینده استقلال مدعی شد که جدا از سپاهان باید پرونده ها و مدارک مربوط به باشگاه پرسپولیس نیز بررسی شود. در نظر گرفته شود. گرفته شود و مورد بررسی قرار گیرد زیرا در مورد این باشگاه بحث و جدل وجود دارد.

البته سران فدراسیون آنجا به استقلالی ها گفتند که این جلسه فعلاً مربوط به تخلف احتمالی سپاهان است و اگر بحث پرسپولیس مطرح شود باید در فرصت دیگری برگزار شود. آن روز بحث پرسپولیس مطرح نشد اما استقلالی ها در همان جلسه رسمی به این قضیه اشاره کردند و خواستند پرونده حریف سنتی خود را در رابطه با پرونده حداکثر بودجه پیگیری کنند. ماجرایی که اگر با شکست پرسپولیس تمام شود، مطمئنا بحثی بزرگتر از ماجرای جدایی سپاهان به راه می افتد.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما