ahpubbanner

کاشت مو با بهترین کیفیت در ایران قسطی و هزینه مناسب کلینیک بیرانوند

کاشت سر بدون محدودیت تراکم و با ماکسیمم ظرفیت بانک موی هر شخص انجام شده و این عمل بصورت تضمینی و اقساطی می‌باشد.

کاشت مو تهران

بهترین روش کاشت مو در شیراز یک روش کم تهاجمی است؛ چرا که فقط روی سطح پوست سر کار می‌کند و ابداً وارد بافت‌های داخلی بدن نمی‌شود.

کاشت مو به روش FIT :

اکنون که  به انواع روش‌های کاشت مو و هزینه های آن آشنا شدید، می‌توانید متوجه شوید کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟ زیبایی مجدد موهای خود را به مرکز کاشت موی آریان در شیراز بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را ببینید. پیوند موی میکروگرافت یک تکنیک زیبایی مو برای پر کردن پوست سر با موی طبیعی در مناطقی است که آلوپسی یا ریزش موی شدید وجود دارد. جالب است بدانید که این مرکز بنیانگذار کاشت موی طبیعی به روش فولیکولار یونیت یا همان FIT در ایران است.

کاشت مو تهران

هنگاميکه موها در ابتداي ريزش هستند، واحدهاي فوليکولي را ميتوان بطور دقيق در لابلاي آنها کاشت تا ظاهر متراکم اوليه مو حفظ گردد. جهت دریافت مشاوره از پزشکان کلینیک آریایی فرم زیر را تکمیل کنید؛ تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. ما در این مطلب فقط مراکزی را معرفی کردیم که بهترین هستند و سایر کلینیک هایی که با رویکرد تجاری کار می کنند ممکن است در این لیست جای نگرفته باشند.

پیج اینستاگرام گلهای تهران

به همین دلیل، مهارت هنری متخصص کاشت مو و تصمیمات وی در مورد الگوی زیبایی شناسی مناسب، از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از معرفی کلینیک کاشت مو بعدی از شما دعوت می کنیم به مقاله معرفی بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران هم سر بزنید. این موارد از عارضه‌های کاشت مو می‌باشد که اگر به کلینیک معتبر مراجعه نکنید ممکن است با عوارض جبران‌ناپذیر مواجه شوید.

کاشت مو تهران

روش‌هایی نظیر کاشت مو با روش SUPER FUE و سوپر ترکیبی از جمله این روش‌ها هستند که همگی آن‌ها در کلینیک خانه سفید با بهترین دکتر مینا شریفی هزینه کاشت مو در تهران با تخفیف کیفیت ممکن انجام می‌شوند. نکته مهم بعدی که مستقیماً روی هزینه کاشت مو تأثیر می‌گذارد میزان تراکمی است که شما نیاز دارید.

مراحل کار روش FUT در مرکز کاشت مو هلیا به این ترتیب است که ابتدا موهای قسمت اهدا کننده را می‌‌تراشند تا فولیکول‌ها به راحتی در دسترس قرار گیرند. سپس در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران، به پوست ناحیه‌ اهداکننده بی‌حسی موضعی تزریق می‌شود تا فرد متقاضی دردی حس نکند. بعد از تاثیرگذاری بی‌حسی، جراح یک برش باریک ۱۵ تا ۲۵ سانتی‌متری از پوست سر را همراه فولیکول‌های آن قسمت جدا می‌کند و جای زخم آن را با بخیه می‌بندد.

  • اولین قدم برای کاشت مو مطالعه و کسب اطلاعات در این زمینه است، پس هر چه در این زمینه بیشتر بدانید، راحت‌تر و بهتر تصمیم می‌گیرید.
  • بنابراین دکتری به عنوان بهترین دکتر کاشت مو در تهران انتخاب می شود که به صورت حرفه ای و پیشرفته در این زمینه فعالیت داشته باشد و تمام مراجعه کنندگان او از نتایج پیوند مو سر خود راضی باشند.
  • اگر بعد از شنیدن به سوالاتتان پاسخ داده نشده بود می توانید مطالب زیر را بخوانید و در صورت داشتن هر گونه سوالی در این باره با مشاورین ما تماس بگیرید.
  • بدین منظور از ایشان می توان به عنوان یکی از بهترین پزشکان کاشت مو در تهران نام برد.

وجود احترام و توجه به مراجعین کلینیک و اجرای درخواست‌های آن‌ها، جزو ویژگی‌هایی است که تمام کلینیک‌های معتبر باید رعایت کنند. البته، احترام فقط به معنی احترام لفظی نیست و ارائه کیفیت بالا در خدمات، اهمیت بسیار بالاتری دارد. تمام مراکز معتبر، باید تمامی درخواست‌های مراجعین را شنیده و درصورتی‌که این انتظارات با واقعیت تطابق داشته باشند آن‌ها را اجرا نمایند.

در صورت بروز چنین مواردی، اگر به بهترین کلینیک کاشت مو مراجعه شده باشد، متخصصان پروسه ی کاشت موی فرد را بررسی کرده و برنامه های لازم را جهت ترمیم و اصلاح کاشت موی فرد در دستور کار قرار می دهند.

  • در فرایند کاشت مو در کلینیک آسمان، از بی حسی موضعی استفاده می‌شود تا شما هیچگونه درد یا احساس ناراحتی نداشته باشید.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو نوبت با شماره فوق تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان از خدمات با کیفیت کلینیک تندیس بهره مند گردید.
  • گرم و مرطوب نگه داشتن موضع برداشت مو کمک فراوانی به بهبود سريع‌تر زخم‌ها می‌کند و اسکار (جوشگاه) محل برداشت نيز کمتر مشخص خواهد شد.

در واقع افرادی که برای کاشت موی طبیعی به تهران مراجعه می کنند باید یک بانک موی مناسب داشته باشند تا از عمل خود نتیجه ایده آل و طبیعی بگیرند.

بی‌حسی محل کاشت مو و ورم اطراف چشم و پیشانی امری طبیعی است که معمولا چند روز طول می‌کشد. در برخی موارد در چهارمین روز بعد از عمل اطراف چشم بیمار کبود می‌شود. یعنی مقداری مو به صورت دانه دانه برداشته می شود و مقداری مو هم به صورت جراحی بریدن پوست . اگزمای تماسی دست ازنوع آلرژیک حساسیتی، در این حالت، پوست نسبت به مواد خاصی حساسیت دارد.

از مزایای کاشت مو در این روش می‌توان به استفاده از دستگاه‌های بسیار پیشرفته در آن اشاره کرد که سبب می‌شود حفره‌های بسیار کوچکی در حد میکرو ایجاد کند که این اتفاق نسبت بهروش‌های دیگر مزییت آن را دارد که نیاز به بخیه بعد از عمل را از بین می‌برد.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما